piątek, 29 lipca 2016

94. Arsenal


Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować prezenty jakie można otrzymać wysyłając list do Arsenalu.

Arsenal zawsze hojnie obdarowuje tych co piszą do nich listy i nie żałują się listonoszy tylko pchają do kopert tyle ile się da ;) W przesyłce znajdziecie gazetki klubowe a dokładnie "Official Matchday Programme" które są nawet bardzo ciekawe ;) Zawierają  wiele statystyk, informacji, opisów piłkarzy a także wielki plakat któregoś z piłkarzy Arsenalu .



Plakat jest bardzo duży. Trzeba go wyrwać z gazetki czego ja nie zrobiłem bo nie wiedziałem gdzie go powiesić :P



W przesyłce znaleźć też można wielkie karty z piłkarzami. Wyglądają całkiem fajnie posiadają też podpis piłkarza ale niestety tylko nadruk. Z drugiej strony jest ciekawa metryczka piłkarza.





 

W środku są także ulotki opisujące klub i jego historię. Całkiem fajne pamiątki dla zagorzałych fanów Arsenalu. A zdobyć to możecie wysyłając list na adres klubowy z którego zawsze odpisują ;)


Dodałem także nową zakładkę FC Barcelona w której będę pokazywał wam moje wszystkie pamiątki związane z moim ulubionym klubem ;)

środa, 27 lipca 2016

93. Xherdan Shaquiri


Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj prezentuje wam autograf Xherdan Shaquiri ;) Tego zawodnika teraz raczej wszyscy kojarzą po jego efektownej przewrotce w meczu z Polską. Xherdan grał w takich klubach jak m.in. Bayern, Inter Mediolan a obecnie występuje w  barwach Stoke City. Wiele osób mówi że Bayern wysyła stampy ale na szczęście ten podpis jest oryginalny :D Zdobyty listownie na adres klubu ;) 


FC Bayern Monachium 
Saebener Strasse 51-57
81547 Monachium 
Niemcy 

Dzięki wielkie za 50 000 wyświetleń :DDDDD Powodzenia i wypchanych skrzynek ;)

niedziela, 12 czerwca 2016

92. Didier Drogba


Siemka kolekcjonerzy :D Dziś wracam po dłuższej nieobecności i postanawiam sobie że będę dodawał co najmniej 1 post tygodniowo. A tak że postaram się ogarnąć moją pocztę ;) Dzisiaj Didier Drogba. Zawodnik wszystkim znany, zwycięzca Ligi Mistrzów z roku 2012. Aktualnie gra w barwach klubu Montreal Impact i mimo swojego wieku ( 38 lat ) nie zawodzi. W 11 meczach strzelił 11 bramek. Autograf dostałem od innego kolekcjonera któremu bardzo dziękuje ;)

poniedziałek, 14 marca 2016

Wyniki konkursu !!!


A oto wyniki konkursu :D

Wybaczcie że tak późno dodaje wyniki ale wczoraj 

nie miałem jakoś kiedy dodać :P

Przy użyciu Random Number Generator został wylosowany numerek 06 :D

Więc wygrywa !!!! Patrycja !!!! GRATULUJĘ 

Aby wybrać nagrodę i ją odebrać pisz na mój adres ;)

sobota, 5 marca 2016

Konkurs


A więc ogłaszam start konkursu aby wziąć udział
napisz komentarz ;)
Wyniki konkursu zostaną podane w Niedzielę 
( 13.03.2016 )
Oto lista nagród :
 - Raymond Kopaszewski 
- Luke Shaw
- Mohamed Eleny 
- Geofrey Rush 
- Jackie Chan 
- Piotr Żyła 
- Łukasz Budziłek 
- Grzegorz Krychowiak 
- Kombi 
- Roman Weindenfeller 
- Neymar 
- 2 wybrane adresy


niedziela, 10 stycznia 2016

91. Pierre-Emerick Aubameyang


Siemka kolekcjonerzy :D W dzisiejszym poście przedstawię wam autograf gabońskiego piłkarza a mianowicie Pierre-Emericka Aubameyanga. Auba swoją karierę rozpoczynał w AC Milan do którego trafił wraz z braćmi. Następnie za 2 miliony przeszedł do klubu Saint-Étienne. Obecnie reprezentuje Borussie Dortmund. Jego największe sukcesy to m.in. 2 Superpuchary Niemiec i Puchaar Ligi Francuskiej. Autograf zdobyłem wysyłając list, kopertę zwrotną oraz kupon IRC na adres klubowy:



Pierre-Emerick Aubameyang
Borussia Dortmund
BVB - Merchandising
Felicitasstrasse 2
44263 Dortmund
Deutschland

wtorek, 5 stycznia 2016

90. Andrea Bocelli



Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj podpis niezwykłego człowieka jakim jest Andrea Bocelli. Andrea jest to mój ulubiony śpiewak operowy co prawda znam ich niewielu :P Andrea jest najlepiej sprzedającym się śpiewakiem operowym na świecie i jednym z najlepiej sprzedających się artystów w historii muzyki. Wszystkie jego albumy sprzedały się w nakładzie ponad 75 milionów egzemplarzy na całym świecie. W ciągu dwudziestu trzech lat kariery zdobył wiele prestiżowych nagród muzycznych i filmowych. Zdobył on także wiele nagród np. Złoty Glob. Podpis zdobyłem wysyłając list i kupon IRC na adres który jest łatwo dostępny w internecie ;) niestety ja go wam nie podam ponieważ zapomniałem go sobie zapisać i nie wiem dokładnie na który wysłałem :P

środa, 30 grudnia 2015

89. Jennifer Lawrence

\
Siemka kolekcjonerzy :D Powracam po długiej przerwie i postanawiam sobie że autografy będę publikował systematycznie ;) Natomiast dzisiaj przedstawię wam autograf Jennifer Lawrence która zagrała główną rolę w trylogii Igrzysk Śmierci. Jennifer jest laureatką Oscara za 2012 rok dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej. Grała także w takich filmach jak X-men lub Poradnik pozytywnego myślenia. Niestety nie pamiętam na jaki adres pisałem pamiętam jedynie tylko to że wysłałem kupon IRC ;)



Pozdrawiam
Paweł Pawelec


niedziela, 18 października 2015

88. Jean Reno


Siemka kolekcjonerzy :D Dziś po długiej przerwie publikuje autograf Jeana Reno. Mało osób pewnie o tym wie, ale jest to francuski aktor, pochodzenia hiszpańskiego urodzony w Maroko. Jean jest bardzo wybitnym aktorem wystapił w takicj filmach jak: Przyjaiel Gangstera, Goście Goście i Leon Zawodowiec. Aby otrzymać jego autograf wysłałem list wraz z kopertą zwrotną i kuponem IRC na adres:

Jean Reno
Gaumont
30, Avenue Charles de Ganille
92200 Neuilly sur Seine
France 

Na odpowiedż czekałem około roku ;) 






Pozdrawiam 
Paweł Pawelec