środa, 20 września 2017

Breaking Bad


Są tu jacyś fani Breaking Bad? Ostatnio zacząłem oglądać ten serial i bardzo mi się spodobał. Obejrzałem już wszystkie odcinki i teraz w sumie zastanawiam się nad ponownym obejrzeniem xD Śmiało mogę powiedzieć że jest to najlepszy serial w wszechczasów. BB zdobyło 55 nagród i zostało nominowane do 125 innych nagród.  Postać Bryana Cranstona ( Złoty Glob dla najlepszego aktora w serialu dramatycznym ) wywarła na mnie największe wrażenie co za tym idzie bardzo pragnę zdobyć jego podpis i ustawić go w honorowym miejscu mojej kolekcji ;) I teraz zwracam się do was z prośbą czy ktoś jest w posiadaniu informacji jak zdobyć jakiś podpis z planu filmowego. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś by mi w tym pomógł.

wtorek, 19 września 2017

98. Mario Balotelli


Mario Balotelli piłkarz dynamit nigdy nie wiadomo co mu przyjdzie do głowy. Jeśli się nie mylę jest to aktualnie jeden z najbardziej nieprzewidywalnych piłkarzy. Niegdyś zapowiadał się na jednego z lepszych zawodników ale niestety nie wykorzystał swojego potencjału. Aczkolwiek w barwach Nicei razi sobie całkiem dobrze 5 bramek w 6 meczach w obecnym sezonie. Zeszły sezon też mógłby zaliczyć do udanych. Podpis zdobyty poprzez wymianę.

czwartek, 10 sierpnia 2017

97. Vadis Odjidja-Ofoe


Vadis Odjidja-Ofoe piłkarz bardzo dobrze znany polskim kibicom. Większy rozgłos zyskał dzięki grze w LM gdzie strzelił przepiękna bramkę która została wybrana 7 najładniejszą bramka tej edycji. Vadis grał w każdym roczniku reprezentacji Belgii lecz kariery reprezentacyjnej nie zrobił. Aktualnie Odjidja jest wyceniany na 5 mln euro. Podpis zdobyty poprzez adres klubowy Legii Warszawa. Niedługo postaram zdobyć kolejne podpisy z Warszawy gdyż Legia zrobiła całkiem ciekawe transfery w tym okienku m.in. Berto, Sadiku, Pasquato ;)  

wtorek, 11 lipca 2017

96. Cristiano Ronaldo



Witam :D Dzisiaj kolejny ciekawy podpis od samego CR7. Nie będę wypisywał jego osiągnięć ponieważ zajęłoby to za dużo miejsca. Jest to jeden z podpisów z grupy MUST HAVE więc bardzo się cieszę z jego posiadania :D Do tego grona należą także Xavi, Totti,  ale na szczęście już posiadam ich podpisy. A także Messi, Ronaldinho, Ibra i kilku innych piłkarzy ;) Jeśli mielibyście jakiś sposób na zdobycie jakichś ciekawych podpisów z topowych lig, bardzo prosiłbym o kontakt ;) Podpis Ronaldo zdobyłem wysyłając list na adres do Portugalii. Czekałem ok. miesiąca. Pozdrawiam

niedziela, 9 lipca 2017

95. Francesco Totti


Witam ponownie :D Postanowiłem ze z racji tego że są wakacje i mam trochę czasu powrzucam kilka autografów na stronkę. Jako pierwszy leci Francesco Totti. Zawodnik który za życia już stał się legendą. Mimo tego że Totti jest taką gwiazdą to o autograf wcale nie jest tak trudno. Zdobyłem go wysyłając list na adres prywatny. Czekałem miesiąc więc nie trwało to długo. Mogę śmiało powiedzieć że jest to jeden z moich najwartościowszych podpisów. Niedługo także postaram sie wstawić podpisy z wyjazdu na ME u 21. Wypchanych skrzynek ;)

EDIT.
Zapraszam także na mojego fanpage ;)

piątek, 29 lipca 2016

94. Arsenal


Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować prezenty jakie można otrzymać wysyłając list do Arsenalu.

Arsenal zawsze hojnie obdarowuje tych co piszą do nich listy i nie żałują się listonoszy tylko pchają do kopert tyle ile się da ;) W przesyłce znajdziecie gazetki klubowe a dokładnie "Official Matchday Programme" które są nawet bardzo ciekawe ;) Zawierają  wiele statystyk, informacji, opisów piłkarzy a także wielki plakat któregoś z piłkarzy Arsenalu .



Plakat jest bardzo duży. Trzeba go wyrwać z gazetki czego ja nie zrobiłem bo nie wiedziałem gdzie go powiesić :P



W przesyłce znaleźć też można wielkie karty z piłkarzami. Wyglądają całkiem fajnie posiadają też podpis piłkarza ale niestety tylko nadruk. Z drugiej strony jest ciekawa metryczka piłkarza.





 

W środku są także ulotki opisujące klub i jego historię. Całkiem fajne pamiątki dla zagorzałych fanów Arsenalu. A zdobyć to możecie wysyłając list na adres klubowy z którego zawsze odpisują ;)


Dodałem także nową zakładkę FC Barcelona w której będę pokazywał wam moje wszystkie pamiątki związane z moim ulubionym klubem ;)

środa, 27 lipca 2016

93. Xherdan Shaquiri


Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj prezentuje wam autograf Xherdan Shaquiri ;) Tego zawodnika teraz raczej wszyscy kojarzą po jego efektownej przewrotce w meczu z Polską. Xherdan grał w takich klubach jak m.in. Bayern, Inter Mediolan a obecnie występuje w  barwach Stoke City. Wiele osób mówi że Bayern wysyła stampy ale na szczęście ten podpis jest oryginalny :D Zdobyty listownie na adres klubu ;) 


FC Bayern Monachium 
Saebener Strasse 51-57
81547 Monachium 
Niemcy 

Dzięki wielkie za 50 000 wyświetleń :DDDDD Powodzenia i wypchanych skrzynek ;)

niedziela, 12 czerwca 2016

92. Didier Drogba


Siemka kolekcjonerzy :D Dziś wracam po dłuższej nieobecności i postanawiam sobie że będę dodawał co najmniej 1 post tygodniowo. A tak że postaram się ogarnąć moją pocztę ;) Dzisiaj Didier Drogba. Zawodnik wszystkim znany, zwycięzca Ligi Mistrzów z roku 2012. Aktualnie gra w barwach klubu Montreal Impact i mimo swojego wieku ( 38 lat ) nie zawodzi. W 11 meczach strzelił 11 bramek. Autograf dostałem od innego kolekcjonera któremu bardzo dziękuje ;)

poniedziałek, 14 marca 2016

Wyniki konkursu !!!


A oto wyniki konkursu :D

Wybaczcie że tak późno dodaje wyniki ale wczoraj 

nie miałem jakoś kiedy dodać :P

Przy użyciu Random Number Generator został wylosowany numerek 06 :D

Więc wygrywa !!!! Patrycja !!!! GRATULUJĘ 

Aby wybrać nagrodę i ją odebrać pisz na mój adres ;)