piątek, 29 lipca 2016

94. Arsenal


Siemka kolekcjonerzy :D Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować prezenty jakie można otrzymać wysyłając list do Arsenalu.

Arsenal zawsze hojnie obdarowuje tych co piszą do nich listy i nie żałują się listonoszy tylko pchają do kopert tyle ile się da ;) W przesyłce znajdziecie gazetki klubowe a dokładnie "Official Matchday Programme" które są nawet bardzo ciekawe ;) Zawierają  wiele statystyk, informacji, opisów piłkarzy a także wielki plakat któregoś z piłkarzy Arsenalu .



Plakat jest bardzo duży. Trzeba go wyrwać z gazetki czego ja nie zrobiłem bo nie wiedziałem gdzie go powiesić :P



W przesyłce znaleźć też można wielkie karty z piłkarzami. Wyglądają całkiem fajnie posiadają też podpis piłkarza ale niestety tylko nadruk. Z drugiej strony jest ciekawa metryczka piłkarza.





 

W środku są także ulotki opisujące klub i jego historię. Całkiem fajne pamiątki dla zagorzałych fanów Arsenalu. A zdobyć to możecie wysyłając list na adres klubowy z którego zawsze odpisują ;)


Dodałem także nową zakładkę FC Barcelona w której będę pokazywał wam moje wszystkie pamiątki związane z moim ulubionym klubem ;)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) super że naszego bramkarza Ci dali :)
    http://autografy-adriana-arka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że tylko nadruki, ale świetna pamiątka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję =) Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogoów linków ? Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW gratuluję!!! i zapraszam do mnie na bloga: http://kamilautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co prowadzisz o tym bloga? W jaki sposób wzbogacisz tym blogosferę i ludzkie głowy? To tylko autografy... fajnie dodać o tym post, ale po co całego bloga o tym prowadzić?

    OdpowiedzUsuń